مقالات | |
![]() ![]() |
|
|
نام نويسنده |
عنوان مقاله | |||
1 |
دكتر محمدرضا سركارآراني |
||||
2 |
دبیرخانه شورای هماهنگی |
||||
3 |
آمنه احمدي |
||||
4 |
آمنه احمدي |
||||
5 |
آمنه احمدي |
||||
6 |
آمنه احمدي |
||||
7 |
آمنه احمدي |
||||
8 |
آمنه احمدي |
||||
9 |
زهره مجد آبادي |
||||
10 |
روزنامه كارگزاران |
در سالهای اخیر ، مساله اسلامی کردن دانشگاه ها و موضوع تحقق دانشگاه اسلامی در داخل کشور مطرح و ابهام های زیادی را موجب شده است. |
|||
11 |
دكتر علي شريعتمداري
|
فلسفه به مجموع آراء و نظریات اندیشمندان درباره هستی یا جهان، شناخت و ارزش اطلاق میشود. در این معنا فلسفه، رشتهای از دانشهای بشر تلقی میگردد. |
|||
12
|
فلسفه برای کودکان از تفکر منطقی تا تجارب فلسفی روی آورد رایج در فلسفه برای کودکان، افزایش مهارت تفکر انتقادی و اثربخش کودکان را وجههٔ همت خود میداند.مقاله حاضر با به چالش گرفتن مفهوم فلسفه در این روی آورد از فلسفه برای کودکان، جهتگیری تلفیقی را برای آن پیشنهاد میکند |
||||
13
|
زهرا يادگاري
|
نقش معلم در فرآیند آموزش وپرورش نخستین صفت یک معلم شایسته، مسلط بودن به رشتهای است که درس میدهد و دانش و آگاهی او رابطهء مستقیم با موفقیت او دارد. |
|||
14
|
تورج خامنهزاده
|
امروزه استفاده از رایانه، زندگی بشر را در تمامی وجوه دگرگون ساخته است. مطالعات انجام شده در ارتباط با برنامه های توسعه اغلب کشورها، نشاندهنده محوری بودن نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در این گونه برنامه هاست. |
|||
15
|
عبدالعظيم شكاريبادي
|
مشکلات اجرایی مدیریت مدرسه محوری مدیریت مدرسه محور یا تصمیم گیری مشارکتی از ویژگی های بارز نظام های آموزشی در دهه اخیر به شمار می رود. این مهم، به ویژه در کشورهای پیشرفته جهان به دگرگونی های مهمی در روش های اداره و راهبری مراکز آموزشی و آموزشگاهی به وجود آورده است. |
|||
16
|
دكتر امير ميربهار
|
خلأ آموزش اجتماعی در توسعه آموزش از راه دور با اتمام طرحهای ۸۱ تکفا در آموزش و پرورش و با توجه به مصوبه اخیر شورای عالی آموزش و پرورش در خصوص مراکز آموزش از راه دور بیان نکاتی چند در زمینه توسعه کاربری فناوری اطلاعات در این حوزه ضروری است. |
|||
17
|
سيد علي مرجائي
|
مدیریت سیستمهای اطلاعاتی (MIS) چیست؟ مدیریت سیتمهای اطلاعاتی (MIS) درواقع کاربرد تکنولوژی اطلاعات است در پشتیبانی از فعالیتهای تجاری, چرا که تجارت روز به روز متحول میگردد و در این میان همواره افرادی با قدرت تحلیل بالا و زاویه دید و پیشینه تجاری مورد نیاز هستند تا فرایندهای تجاری را بارورتر کنند. |
![]() |
||
18
|
یادگیری از راه دور: ابزار نیرومندی برای متخصصان پرتوانمند پرتوانمندی(multiskilling) اصطلاح جدیدی در زبان انگلیسی است و بواقع آنقدر جدید است که هنوز در تازهترین نگارشهای لغتنامههای انگلیسی آکسفورد و وبستر نیامده است. |
![]() |
|||
19
|
یکی از مهمترین موضوعهایی که در گستره جامعه شناسی مطرح بوده و هست، جایگاه و حدود آزادی فرد درتعقیب خواستها، ایده ها، باورها و رفتارهایی است که در تقابل با ایده ها، باورها و رفتارهای جامعه قرار می گیردو دستاوردهایی که کیفیت این تقابل به دنبال دارد. |
![]() |
|||
20
|
با آموزش الکترونیکی درست به هدف بزنید آموزش الکترونیکی یک عبارت رایج برای تمامی فنآوریهای آموزشی است که به نحوی با کامپیوتر و اینترنت یا شبکههای مختلف محلی و داخلی کامپیوتری مربوط میشود.در بدبینانهترین حالت، تخمینهای اقتصادی نشان میدهند که از صنعت آموزش الکترونیک در سراسر دنیا، _۲۸ میلیون دلار به صورت سالانه عاید دولتها و بخش خصوصی میشود. |
![]() |
|||
21
|
عصر جدید با هزاران نام مختلف هفت سال است که جلوی چشمان ما خودنمایی می کند. این هزار نام، نام انفورماتیک را هم به خودش اختصاص داده تا عصر انفورماتیک لقب بگیرد. |
![]() |
|||
22
|
روی خط آموزش تحول آموزش و پرورش در قرن بیست و یكم با تأكید بر یادگیری الكترونیكی در نظام آموزش و پرورش پیشرو، متخصصان تعلیم و تربیت و روان شناسان تربیتی تأكید می كنند روش تدریس قدیمی، معلم محور، موضوع مدار و بیمارگونه (واگیردار) توسط روش های تدریس نوین، فعال، فراگیرمحور و موقعیت مدار؛ جبران، پیشگیری، درمان و حتی بازتوانی (كنترل مجدد) گردد...
|
![]() |
|||
23
|
یكی از رموز پیشرفت، تربیت فرهنگی و اجتماعیدانشآموزان است. در این رابطه سؤال این است كه مدارس ما برای تربیت فرهنگی ،اجتماعی و در نهایت برای تحقق هدفهای توسعه گرایانه چگونه عمل میكنند . |
![]() |
|||
24
|
بزرگترین دانشگاههای دنیا روی میز كار شما اگر دنبال محلی مناسب برای ادامه تحصیل می گردید، كارشناسان می گویند بهترین محل تحصیل، دانشگاهی است كه شما را به هدفتان می رساند، حتی اگر از آن ها دور باشید. سال هاست كه تحصیل در دانشگاه های آنلاین در بین بسیاری از مردم رواج یافته است. |
![]() |
|||
25
|
راه اندازی مدارس غیردولتی نه تنها یک صرفه جویی در هزینه های دولت بلکه مهم تر از آن مشارکت مردم در گرفتن خدمات آموزشی و تربیتی بیشتر از مدارس امکان برگزاری دارند. |
||||
26
|
برای داشتن مدرسه موفق ، معلم و مدرسه نقش اساسی دارند . گلاسر به عنوان یک روانپزشک معتقد است اگر یک کودک صرف نظر از سابقه زندگیش ، بتواند در مدرسه موفق شود ، برای موفقیت در زندگی نیز شانس فوق العاده ای دارد و در صورتی که در یکی از مراحل آموزشی خود با شکست مواجه شود شانس او برای موفقیت در زندگی به مقدار زیادی کاهش پیدا می کند . |
||||
27
|
مقدمهای بر نظام آموزشی کشورهای جهان امروزه کشورهای مختلف جهان از ساختارهای آموزشی متفاوتی برخوردار هستند که طبیعتا ساختارهای فوق در هر کشوری بنا بر سیاستها، برنامهها و اهداف موردنظر آن کشور متفاوت است.
|
||||
28
|
وحدت اندیشه و انسجام معارف در آموزش و پرورش خداوند بزرگ، عالم هستی را بر پایه قوانینی خلق كرده است و در این میان «ارتباط» محور همه قوانین است. تا آن جا كه تازگی های طبیعت مانند: زیبایی، طراوت و... وام دار این ارتباط هستند. به عنوان مثال: اگر می گوییم «بهار آمد» منظور این است كه ارتباط بین درخت خشكیده و زمین و آفتاب و... ایجاد شد. |
||||
29
|
پدیده نوی فناوری اطلاعات و تأثیری كه بر جنبه های گوناگون زندگی داشته به ظهور برخی تحولات بنیادی در روابط جوامع بشری منجر شده است. این پدیده با سرعتی چشمگیر خواسته های بشر را تحت تأثیر قرار داده و نیازهای جدیدی را به وجود آورده است. |
||||
30
|
انگیزش، عامل بسیار مهمی در عملكرد انسانها است. میگوییم مهم، زیرا انگیزش از آموزش نیز مهمتر است اما متاسفانه بیشتر آموزش دهندگان از جنبههای متعدد انگیزش بر یادگیری آگاهی كامل ندارند و موقعیتها و شرایط آموزشی به ندرت ایجاد اشتیاق میكنند. |
||||
31 |
مجتبي مقصودي |
||||
32 |
محمود امانیتهرانی |
||||
33 |
صغرى افکانه |
||||
34 |
عباس شکوري – محمدرضا متولىباشىنايينى |
||||
35 |
http:www.sanad.ir |
||||
36 |
دكتر كوروش فتحي |
امكان سنجي كاربرد فناوري نوين اطلاعات و ارتباطات در برنامه ريزي درسي آموزش عالي |
|||
37 |
دكتر زهرا گويا – صمد ايزدي |
||||
38 |
دكتر محمود مهرمحمدي |
||||
39 |
دكتر بهرام محسنپور |
ضرورت تدوين نظريه برنامه درسي براي آموزش و پرورش جمهوري اسلامي ايران |
|||
40 |
دكتر رسول كردنوقابي –دكتر حسن پاشاشريفي |
تهيه و تدوين برنامه درسي مهارتهاي زندگي براي دانش آموزان دوره تحصيلي متوسطه |
|||
41 |
دكتر نادر سلسبيلي |
||||
42 |
دكتر مليحه آشتياني – دكتر كورش فتحيواجارگاه – دكتر محمد يمنيدوزيسرخابي |
لحاظ كردن ارزش هاي شهروندي در برنامه درسي براي تدريس در دوره دبستان |
|||
43 |
دكتر جميله علمالهدي |
مبناي نظري تلفيق برنامه درسي بر اساس حكمت متعاليه صدرالمتالهين |
|||
44 |
دكتر كورش فتحيواجارگاه – |
||||
45 |
دكتر حسين قاسمپور |
||||
46 |
محمد جواديپور – دكتر مجيد عليعسكري – دكتر عليرضا كيامنش – دكتر محمد خبيري |
طراحي و اعتبار بخشي الگوي مطلوب برنامه درسي تربيت بدني دوره ابتدايي ايران |
|||
47 |
دكتر محمدحسين عليخاني – دكتر محمود مهرمحمدي |
||||
48 |
دكتر محمود مهرمحمدي |
||||
49 |
دكتر محمد نوريان |
||||
50 |
مترجم اكرم طيبي |
گزارش وضعيت جوانان امريكايي |
|||
51 |
دكتر محسن شكوهييكتا – اكرم پرند |
||||
52 |
علياصغر محمدي |
||||
53 |
حسين الوندي |
تغيير كتابهاي درسي(برنامه ريزي درسي و فرآيند تهيه و توليد كتاب درسي) |
|||
54 |
حسين الوندي |
عناصر برنامه درسي(برنامه ريزي درسي و فرآيند تهيه و توليد كتاب درسي) |
|||
55 |
حسين الوندي |
اصول حاكم بر برنامه درسي(برنامه ريزي درسي و فرآيند تهيه و توليد كتاب درسي) |
|||
56 |
حسين الوندي |
رويكردهاي برنامه درسي(برنامه ريزي درسي و فرآيند تهيه و توليد كتاب درسي) |
|||
57 |
حسين الوندي |
اهداف برنامه درسي(برنامه ريزي درسي و فرآيند تهيه و توليد كتاب درسي) |
|||
58 |
حسين الوندي |
محتواي برنامه و سازماندهي آن(برنامه ريزي درسي و فرآيند تهيه و توليد كتاب درسي) |
|||
59 |
حسين الوندي |
روشهاي ياددهي - يادگيري و ارزش يابي(برنامه ريزي درسي و فرآيند تهيه و توليد كتاب درسي) |
|||
60 |
حسين الوندي |
اعتباربخشي برنامه درسي(برنامه ريزي درسي و فرآيند تهيه و توليد كتاب درسي) |
|||
61 |
شبنم رفوآ |
||||
62 |
دكتر فيروز صديقي –دكتر فريده پورگيو |
نقش جنسيت در شخصيتهاي تكانشي - تاملي بر يادگيري زبان انگليسي |
|||
63 |
دكتر حسن شمساسفند آباد –دكتر سوزان اماميپور |
مطالعه سبك هاي يادگيري در دانشآموزان دوزبانه دوره راهنمايي و رابطه آن با پيشرفت تحصيلي و جنسيت |
|||
64 |
ايران ذراتي – دكتر سيدامين اميريزدي –دكتر پرويز آزادفلاح |
||||
65 |
معصومه صمدي |
دانش فراشناختي و حل مساله رياضي در دانش آموزان: نقش جنسيت و عملكرد تحصيلي |
|||
66 |
منصوره اعظمزاده |
||||
67 |
دكتر غلامرضا رجبي – دكتر منيجه شهنيييلاق – دكتر حسين شكركن – دكتر جمال حقيقي |
||||
68 |
دكتر محمدرضا شعيري – محمدعلي ملاميرزايي – مريم پروري – فاطمه شهمرادي – اختر هاشمي |
مطالعه اضطراب امتحان و پيشرفت تحصيلي با توجه به جنسيت و رشته تحصيلي در دانشآموزان دبيرستاني |
|||
69 |
امالبنين چابكي |
||||
70 |
راضيه ظهرهوند |
تحقق آموزش و پرورش حساس به جنسيت در برنامهريزي آموزشي دورهي آموزش عمومي |
|||
71 |
دكتر هما زنجانيزاده |
||||
72 |
فراست سبحاني |
||||
73 |
سوسن جباري |
تأثير آموزش فراشناختي خواندن با روش يادگيري مشاركتي بر ميزان درك مطلب كودكان ديرآموز |
|||
74 |
دكتر محسن خادمي –ناصر نوشادي |
||||
75 |
فرهاد خرمائي – دكتر محمد خير |
بررسي مدل علّي ويژگيهاي شخصيتي، جهتگيريهاي انگيزشي و راهبردهاي شناختي يادگيري |
|||
76 |
عليرضا همايوني – دكتر پروين كديور – دكتر محمدحسين عبداللهي |
رابطه بين سبكهاي يادگيري، سبكهاي شناختي و انتخاب رشتههاي تحصيلي در دانشآموزان پسر دبيرستاني |
|||
77 |
دكتر مهدي سبحانينژاد – احمد عابدي |
||||
78 |
مريم يوسفيمشهور – دكتر علياكبر سيف |
تأثير راهبردهاي سازماندهي، علامتگذاري و حاشيهنويسي و خلاصهكردن بر يادگيري مطالب |
|||
79 |
دكتر عبدالعظيم كريمي |
||||
80 |
دكتر محمد نريماني –سوران رجبي |
بررسي شيوع و علل اختلالات يادگيري در دانشآموزان دوره ابتدايي استان اردبيل |
|||
81 |
عليمحمد محمدي |
||||
82 |
خسرو خاوري |
||||
83 |
دكتر كمال خرازي |
||||
84 |
دكتر محمدباقر كجباف –دكتر حسين مولوي – عليرضا شيرازيتهراني |
رابطهي باورهاي انگيزشي و راهبردهاي يادگيري خودتنظيمي با عملكرد تحصيلي دانشآموزان دبيرستاني |
|||
85 |
محمد فتحينيا |
بررسي ميزان توجه به كاربردهاي آموزشي نظريههاي يادگيري در فيلمهاي آموزشي رياضي مقطع ابتدايي |
|||
86 |
مريم محسنپور – دكتر الهه حجازي – دكتر عليرضا كيامنش |
||||
87 |
محمدعلي خاكساربلداجي |
رابطه سبكهاي يادگيري، خودكارآمدپنداري و رشته تحصيلي در دانشآموزان متوسطه نظري |
|||
88 |
دكتر عليرضا كيامنش |
آموزش همهجانبه و مشاركتي در دورهي ابتدايي - دستاوردها و چشماندازها |
|||
89 |
احمد حجفروش – عبدالمجيد اورنگي |
بررسي نتايج كاربرد فناوري اطلاعات و ارتباطات در دبيرستانهاي شهر تهران |
|||
90 |
عليرضا شواخي – دكتر عزتالله نادري – احمد عابدي |
مقايسه تأثير سه رويكرد ياددهي-يادگيري بر عملكرد يادگيري دانشآموزان در درس زيستشناسي |
|||
91 |
احمد عابدي – دكتر حميدرضا عريضي – دكتر مهدي سبحانينژاد |
||||
92 |
سعيده حميدي |
||||
93 |
دكتر احمدرضا موحدي – دكتر محمود شيخ – دكتر فضلالله باقرزاده |
بررسي تأثير تمرين بر دو نوع محيط انگيزشي (زياد و كم) بر اجرا و يادگيري يك تكليف ادراكي - حركتي |
|||
94 |
دكتر بهروز عبدلي – دكتر حسن عشايري – دكتر فضلالله باقرزاده – دكتر احمد فرخي |
مقايسهي تأثير يادگيري پنهان و آشكار بر زمان واكنش زنجيرهاي |
|||
95 |
دكتر ابوالفضل فراهاني |
خودآموزي و مطالعهي مستقل و نقش آن در يادداري دانشآموختگان تربيتبدني |
|||
96 |
دكتر غلامعلي منتظر |
آموزش مهارتهاي فناوري اطلاعات و تأثير آن بر يادگيري مؤثر و فراگير |
|||
97 |
هاشم فردانش |
بهكارگيري روشهاي ياددهي-يادگيري براساس رويكردهاي معرفتشناسي |
|||
98 |
دكتر سيدمحمد اسعدي – دكتر نيره ذكايي – دكتر حسين كاوياني |
رابطه پسزمينه اجتماعي-فرهنگي با شيوه تربيتي والدين، موفقيت تحصيلي و سبك يادگيري فرزندان |
|||
99 |
دكتر سيدداود حسينينسب – يدالله ولينژاد |
||||
100 |
دكتر حسين سپاسي |
بررسي نظرات آموزگاران درباره مشكلات آموزشي و يادگيري رياضيات دانشآموزان پايه پنجم ابتدايي |
|||
101 |
دكتر عليرضا صادقزاده |
آسيبشناسي مديريت نظام آموزشي كشور و تاثير آن بر وضعيت موجود نظام آموزشي |
|||
102 |
دكتر مهدي گلشني |
||||
103 |
زهرا شكوهي |
||||
104 |
سيد خالد حسيني |
استفاده از نقشه ي مفهومي در ارزش يابي درس دين و زندگي دوره ي متوسطه |
|||
105 |
ابراهيم نصيري |
||||
106 |
علي عزيزيان و حسين حسيني | ||||
107 |
دكتر افضل السادات حسيني - نورالدين محمودي |
||||
108 |
ترجمه ي: دكتر شهلا باقري |
||||
109 |
طاهره اتقايي |
||||
110 |
رونالد گويتز/ترجمه:حميد بخشنده |
||||
111 |
حسن شرفي |
||||
112 |
مهديه اسحاقي |
||||
113 |
الهه علوي |
||||
114 |
علياصغر رحيمزادهپور بناب |
||||
115 |
مجيد رعناييپور |
||||
116 |
منصوره رحماندوست |
||||
117 |
دكتر علي ذوعلم |
||||
118 |
محمود سعيديرضواني –تقي بينقي |
||||
119 |
دكتر نعمتالله موسيپور |
||||
120 |
دكتر غلامعلي احمدي |
||||
121 |
دكتر زهرا دانشپژوه |
ارزشيابي مهارتهاي حرفهاي معلمان علوم و رياضي در دوره راهنمايي و ارائه روشهاي ارتقاء كيفي آن |
|||
122 |
دكتر اكبر رضايي – دكتر علياكبر سيف |
تأثير ارزشيابي توصيفي بر ويژگيهاي شناختي، عاطفي و رواني- حركتي دانشآموزان |
|||
123 |
ايرج خوشخلق – محمدمهدي اسلاميه |
تدوين و طراحي الگويي براي ارائه بازخوردهاي كيفي در ارزشيابي از پيشرفت تحصيلي |
|||
124 |
سكينه سبزواري |
||||
125 |
دكتر نعمتالله موسيپور |
||||
126 |
زهرا دانشپژوه – دكتر وليالله فرزاد |
||||
127 |
منصور جعفري |
||||
128 |
|||||
129 |
حسن شعباني – دكتر محمود مهرمحمدي |
||||
130 |
دكتر محمود مهرمحمدي |
اقدامپژوهي – رويكردي مؤثر در حركت نظامهاي پژوهشي انساني – اجتماعي به سوي تعادل |
|||
131 |
دكتر محمود مهرمحمدي – لطفعلي عابدي |
||||
132 |
دكتر مصطفي شيخزاده – دكتر محمود مهرمحمدي |
نرمافزار آموزش رياضي ابتدايي براساس رويكرد سازندهگرايي و سنجش ميزان اثربخشي آن |
|||
133 |
دكتر محمود مهرمحمدي |
كندوكاو در ترجيحات روششناختي پژوهشگران حوزه تعليم و تربيت در ايران |
|||
134 |
دكتر محمود مهرمحمدي |
داستان تخيلي جنائي و پژوهش تربيتي: خواندن، نوشتن و تعاملات ميانمتني |
|||
135 |
زهرا حيدريهمتآبادي – دكتر نعمتالله موسيپور – دكتر عباس حري |
||||
136 |
صفي الله ملكي |
||||
137 |
محمد جواد محمدي |
||||
138 |
|||||
139 |
زهرا داوري |
||||
140 |
سارا جمالآبادي |
||||
141 |
فهميده فرضالهپور |
||||
142 |
محمدحسن زمانیپور |
||||
143 |
|
||||
144 |
بهارک طالبلو |
||||
145 |
عباس سليمی |
||||
146 |
دكتر محمدعلي فياضبخش |
||||
147 |
عبدالعظيم شكاريبادي |
||||
148 |
حسين الوندي |
||||
149 |
حسين الوندي |
||||
150 |
فرخلقا رئيسدانا |
||||
151 |
فرخلقا رئيسدانا |
||||
152 |
صغري راهي |
||||
153 |
رحيم آصفياملشي |
||||
154 |
دكتر محمد حسني |
||||
155 |
افسر ايماني |
||||
156 |
منیر هدایتی |
||||
157 |
سید عسکری بنیهاشمی |
||||
158 |
مهدیه اسحاقی |
||||
159 |
حميد ميرزاآقايي |
||||
160 |
منيرهسادات علوي |
||||
161 |
پروانه نوريزاده |
||||
162 |
علی امیرنژاد |
||||
163 |
مرتضي خلخالي |
||||
164 |
اسفنديار معتمدي |
||||
165 |
فاطمه شاكري |
||||
166 |
زهره بحيرايي |
||||
167 |
گيتي رستمي |
||||
168 |
|||||
169 |
|||||
170 |
|||||
171 |
عظيم محبي |
||||
172 |
معصومه زارع |
||||
173 |
|||||
174 |
دكتر كچوئيان |
||||
175
|
غلامرضا دهقاني
|
||||
176
|
زهرا پورجوشقانى
|
|
|||
177 |
محسن فرمهينيفراهاني |
||||
178 |
|||||
179 |
|||||
180 |
بهمن حوريزاد |
||||
181 |
معصومه زارع |
||||
182 |
|||||
183 |
شهناز مزيدي |
||||
184 |
ابراهيم عليآبادي |
||||
185 |
معصومه پيرهاديتواندشتي |
||||
186 |
فتحالله خسروياني |
||||
187 |
صديقه دانشيار |
||||
188 |
مريم افشار |
||||
189 |
مجتبي جمالي |
||||
190 |
فرحناز رنجوري |
||||
191 |
|||||
192 |
سعيده فلاحتفتي |
||||
193 |
نورمحمد شيرنژاد |
||||
194 |
محمّد احساني |
||||
195 |
افسانه فكري |
||||
196 |
جواد مقدم |
||||
197 |
صبا اژدري |
||||
198 |
فاطمه حسينزاده |
||||
199 |
محمدهادي محمدي |
||||
200 |
محمدعلي طالب |
||||
201 |
ليدا كاكيا |
||||
202 |
حميد دادور |
||||
203 |
علياکبر ادهمماراللو |
||||
204 |
مريم لبافزادي |
||||
205 |
محمد شایگان |
||||
206 |
محمد سهرابي |
||||
207 |
محمد كريميلويه |
||||
208 |
نرگس ساداتحسيني |
||||
209 |
طاهره شكرچي |
||||
210 |
ليلا محرابي |
||||
211 |
دكتر محمدرضا سركارآراني |
||||
212 |
رضا نباتي |
||||
213 |
طاهره شكرچي |
||||
214 |
دكتر حسين لطفآبادي |
مفاهيم و اصول و يافتههاي اساسي دانش روانشناسي تربيتي |
|||
215 |
فهيمه توكلي |
||||
216 |
|||||
217 |
|||||
218 |
محمدتقي ميكائيلي |
||||
219 |
ترجمه: مهسا انتظامي |
||||
220 |
|||||
221 |
|||||
222 |
|||||
223 |
ترجمه: عليرضا رفيعي |
||||
224 |
|||||
225 |
|||||
226 |
|||||
227 |
مقايسه نظريه رشد شناختي پياژه و نظريه اجتماعي فرهنگي ويگوتسکي |
||||
228 |
|||||
229 |
دكتر ابوالفضل بختياري |
آموزش ابتدايي محور سرنوشت ساز توسعه ملي ژاپن درآمدي بر فرهنگ آموزش در مدارس ژاپن |
|||
230 |
رضا نباتي |
||||
231 |
|||||
232 |
معصومه اسدي |
||||
233 |
|||||
234 |
جان گادیوسی ترجمه:فرزانه احسانيمؤيد |
||||
235 |
|||||
236 |
|||||
237 |
دكتر مهران فرجالهي - ميترا دانشور |
||||
238 |
ميترا دانشور |
||||
239 |
دكتر زهره عابدي كرجي بان، دكتر مريم نادري
|
||||
240 | شبکه بین آژانسی براي آموزش و پرورش در بحران | ||||
241 | |||||
242 | |||||
243 | دکتر
محمود اماني طهراني
|
تعداد بازديدكنندگان: 45015